Sjuk

Jahopp, nu är jag sjuk (N)
Hosta & feber, och en natt hade jag falsk krupp på allt detdär med.. :(
Usch, nu vall jag bli frisk så att jag kan gå ut och mäta hur mycket snö det är ute! ;)
Hoppas alla är friska!!
Kram!

Kommentarer på detta inlägg :)
Från: sandra

Hallå där! Du har väl inte missat bloggens största tävling? Sandras blogg är den blogg som alltid har mest roligheter så som tävlingar mm. Hoppas att du också vill vara med och tävla om 1000 kronor i en valfri butik. Lycka till.

För att inte du ska missa någonting så följ mig med bloglovin. Ha det bra så länge så ses vi!



/Sandra

2010-01-29 @ 01:03:19
URL: http://sandera.blogg.se/

Kommentera här :) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/din bloggadress :) :

Här skriver du vad du tycker!! :) :

Trackback
RSS 2.0