tiiisdaag!

jaha, nu var det tisdagskväll.

jag har hittat ett orienteringspel, men det var inte riktigt som verkligheten, för om man
kom utanför kartan var det ett "stup", alltså att man ramlade rakt ner i ingenting!
Haha, bra att det inte är så på riktigt! ^^

imorgon ska åk 4, 5, och 6 iväg och träna inför skolmästerskapen, jag verkligen äääälskar längdhopp!
förra året fick jag brons, ska välja det igen! mitt senaste hopp var på en ganska dålig "bana",    3,20..
Jag kan bättre!
Kanske ska välja kula och 1000m med.

Vad ska du göra imorgon??

ha en superkväll!
















ja, det är en bänk....                    ;)

Kommentarer på detta inlägg :)
Från: Anonym

tack <3

2009-09-02 @ 07:10:59
URL: http://hdbrunett.blogg.se/

Kommentera här :) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/din bloggadress :) :

Här skriver du vad du tycker!! :) :

Trackback
RSS 2.0