Skola igen imorgon..

Sitter nu här och lyssnar på high school musical -låtar på youtube!
Och man typ dras me i musiken! :D

Pappa har fixat min dator nu, det var hårddisken som det var fel på..
Men den vart snabbare än innan! :))

Skola imorgon igen, ska se om jag kan fotografera lite när jag kommer hem, måste ladda
kameran först!

Nu lyssnar ja på 21 guns, asså den som jämt spelas på radio, den som green day sjunger,
och som e så himmla bra!

Någon som har nåt tipps på vad jag kan fota?
Behöver lite "uppgifter"!!


Idag har jag mest slöat, var ute typ hela dagen igår, först var vi ju på orientering och sen var jag ute och tränade.

Men nu måste jag nog städa lite, får se om jag hinner nåt! ;)







Blomma! :)


Kommentarer på detta inlägg :)

Kommentera här :) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/din bloggadress :) :

Här skriver du vad du tycker!! :) :

Trackback
RSS 2.0