Kom iallafall runt!

Hejhej!

Mormor och Morfar kom till oss igår efter orienteringen, och sover över här.
Orienterade idag med, denna gång var det stafett, och jag sprang sistasträckan
det som var annorluna var att jag sprang en klass svårare, då D14.
Det är nog den största skillnaden när man kommer från D12 till D14, för det blir bra mke
svårare.

Men jag tog mig runt hela banan ändå! är jättenöjd! :)

Imorgon är det skola igen, hjälp vad helgen gått snabbt!
Kommer nog att vara jättetrött ikväll, men har aldrig varit så trött som ja var igår!
Jag var hemskt trött, när jag låg å läste i sängen så sommnade ja nästan, så läste
bara ett litet tag.

nu längtar jag till att få krypa ner under täcket och läsa, ska nog snart göra det!
Krånglar blogg.se för någon mer än mig? På detdär, tror det heter senaste eller nyaste -händelser, så
visas bara senaste inlägget! Är det fel på mitt intenet, eller gör dom om?

Längtar föressten tills jag kan köpa en systemkamera, sitter vid datorn och dreglaar över dem.. ;P
Hoppas att man har en liten chans i Jultidningsförlagets tävling, ett presentkort på Siba värt 50.000...
Haha, bara att man vinner, för någon måste ju göra det! ;)

Ha en bra kväll :)

Kommentarer på detta inlägg :)

Kommentera här :) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/din bloggadress :) :

Här skriver du vad du tycker!! :) :

Trackback
RSS 2.0