Dagen idag:

Ja, då var alla mina bilder på denna dator! :D

Idag har Madde varit här, och vi gjorde ganska mycket :)
Hon har nästan nyss åkt hem, och då tänkte jag att ja skulle blogga lite!

Idag tappade jag även min mobil i marken, på gruset...
Det vart en repa i skärmen och lite små utanför.. :(
Men Clas ohlson skulle ha en grej som "polerar" skärmen, för jag gillar inte att ha den repig!

Men jaoo, nu ska jag nog fixa i GIMP.
Ha en bra kväll, imorgon är det studiedag för mig! :D



Bildtajm!




Målade för ett tag sen

Konstigt ena ögat vart på denna!








Nöjd!









Tagen med förra mobilen, väääldigt brusig! Men ljuset är fint! :)







Mr. Donald





Alla bilder är tagna med min förra mobil, W302

Kommentarer på detta inlägg :)

Kommentera här :) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/din bloggadress :) :

Här skriver du vad du tycker!! :) :

Trackback
RSS 2.0