Även datorn seg...

Ja, ja vet, lite dålig uppdatering..
Men det är för att i Torsdags hade ja inte tid att blogga, utan tänkte ta det på fredagen istället.

Då när jag startade firefox och gick in på blogg.se vart et "svarar inte" i säkert 10min, kanske lite längre,
så då fick jag trycka på "strömbrytaren".
Sen när jag startade datorn igen var den jätteseg, och svarade inte.
Så så har jag inte kunnat blogga, men det kommer här och nu!

I torsdags var det:

Spelning
Orienteringsträning

Igår var det:

Orkester
Tyska (yehooo, nu kan ja till 20 på tyska!! ^^)

Och på kvällen så hade pappa byggt en längdhoppsgrop, så då vart det att hoppa lite! :)

Idag så var ja på avslutningen av ungdomsserien, kom typ 6:a av 10 eller nåt.

och sen så har jag inte gjort så mycket mer, ska kolla lite på TV nu, så ha en bra lördagskväll!





Bilder från skara sommarland tagna med mammas och pappas kamera:








Kommentarer på detta inlägg :)

Kommentera här :) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/din bloggadress :) :

Här skriver du vad du tycker!! :) :

Trackback
RSS 2.0