Helgen!

Nu e ja hemma.

Igår åkte ja till Bea, som hade "pyamasparty", men med vanliga kläder.
När vi såg på film så sa Axelia
:-kolla, en köttbullemacka med extra bearnesesås!

Bea, Axelia och jag va heelt flabbiga, och fortsatte prata om köttbulle smörgåsar.. xD
Det slutade med att Bea skrattade så mke att hon fick tårar i ögonen, så hon & Malin gick ut och tog luft.

Då tryckte Amanda, jag och Alxelia näsorna mot fönstret, och Bea började skratta igen.
Sen så hade vi "godisregn", men vi kom på att man inte ska kasta "smartysar" (ni vet, dedär chokladgrejorna i olika färger), för när dom träffar golvet spricker det runtom...

Sen så hällde vi salt på ett par gurkor, MASSOR salt..
Malin smakade, och hon grimaserade massor, och sen dreglade hon saltgurkeslen.. xD

Efter det så testade Bea och Axelia att få in så många morotsstavar i munnen som möjligt, det var kul! :P

Ja, så har det varit.

Jag kom på en sak till, Axelia och Malin gick ner för att tända i kaminen, Amanda hörde att nån av dom sa:
-ska vi lägga in en godis, det kanske brinner bättre då?!




haha, det vaar det jag kom på, Kram!♥

Kommentarer på detta inlägg :)

Kommentera här :) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/din bloggadress :) :

Här skriver du vad du tycker!! :) :

Trackback
RSS 2.0