Neej, neej, NEEEJ!!

För TREDJE gången har nu allt ja skrivit försvunnit!

Iaf, här  kommer gårdagen:

På morgonen åkte vi till skänninge, men halvvägs ringe pappa och sa att kossorna gårr ut ur hagen, och att han behöve hjälp att leta.
Så då vände vi, och mamma, ja å vovven gick å letade.
Ca 100-meter från hemma ringde pappa igen och sa att han hittat kossorna, men att vi kunde hjälpa honom att få in dem i hagen igen.

Så när de var inne i hagen så åkte vill till skänninge, och kom fram denna gång.. först köpte mamma lite saker, sen åkte vi till ÖoB (← stavningen!?), där ja kollade lite och kom på att ja skulle scrappa lite me vanliga saker ja har hemma.

sen när vi var hemma åt vi mat, och sen åkte syster och jag hölass, Ruuligt! :)

Lite senare åt vi glass, och sen till Rinnasjön där ja doppa mig, även fast det blåste rejält.
När min syster och jag badat ett tag åkte vi hem,där vi åt och sen så kollade vi på Djungel-george å åt popcorn.
gottgott! :)

efter det så läste ja å mezza lite, :)
Sen så sov jag till idag kl typ 6, å ja kolla mobilen som ÄNTLIGEN fixat så att mitt Telia-nr ligger på 3 ist.

Nu ska ja snart ut till katterna. Myzzzzzare!
De ska få nåt å äta, å sen vill man ju gossssa lite me dem me! :)



Nu ska ja PUBLICERA detta, får int försvinna igen!

Kram!♥

Kommentarer på detta inlägg :)
Från: syrran99

gud varför skriver du inte rikdiga ord som typ å ja Ruuligt

2009-06-26 @ 11:43:57
URL: http://syrran99.blogg.se/bilder
Från: JOSEFINE

godmorgon :D

2009-06-27 @ 09:51:20
URL: http://josefiner.blogg.se/

Kommentera här :) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/din bloggadress :) :

Här skriver du vad du tycker!! :) :

Trackback
RSS 2.0