Midsommarkransar, jordgubbar och.. -snö!

Hejsan allesammans! :)

Visst har jag blivit duktigare på å uppdatera bloggen?!!
idag är det ju underbara midsommar!! :)
Så jag och mamma-pappa-syster-vovve åkte till sya för att titta på när massa folk åkte skidor på snö.
mitt i sommarn på gräset tänker ni då va?! Nej, på snö såklart!!
sen åkte vi hem, påvägen köpte vi kebabtallrik. Gott! :)
Jag har med fått en ny mobil, W595 heter den. Megabra, i rosa med! :)  (favoritfärgen)





Kram!!♥

 

Kommentarer på detta inlägg :)
Från: Anonym

Vad spännande det var att läsa din blogg. Det står mycket. Tycker dock att texten blir svår mot vattnet i bakgrunden.

Annars är det inte illa

/MariaP

2009-06-19 @ 18:45:49
Från: Angelica

Va kul! :D

2009-06-19 @ 22:30:07
URL: http://aaaangelicas.blogg.se/
Från: ELLA SHAW

ohh så söt mobil. den har jag kollat på ett tag också. men har tveckat att köpa den. kanske borde köpa den trots allt.

2009-06-19 @ 23:22:40
URL: http://ellashaw.blogg.se/

Kommentera här :) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/din bloggadress :) :

Här skriver du vad du tycker!! :) :

Trackback
RSS 2.0