-it´s raining today, not hallelujah!

Idag har det varit ett riktigt ruskväder.
Som ni märkt har jag ju ny design på bloggen, och med den är jag riktigt nöjd!!
Nu sitter jag i badrock och skriver, nyss va mamma, jag, min syster och vovven ute och gick.
Vi gick till ett par grottor, och var lite där. Sen när vi gick hem började det spöregna!!
vart presic GENOMVÅT! ;O
föressten, alla katter mår bra.
Har inte haft så jättemycket tid att blogga idag.
La istället in lite låtar på mobilen, har du hört -"då sa den taappre siste' moiikaanen, viilda väästern ärej som förut!"
haha, den äger ju! ;)

nej nu ska jag gå..

Kram!♥





                     
        Tänk dej om du satt vid dator och detta meddelande skulle komma upp;



Skulle du bli förvånad?! 
Skulle iallafall jag!! :)

Kommentarer på detta inlägg :)

Kommentera här :) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/din bloggadress :) :

Här skriver du vad du tycker!! :) :

Trackback
RSS 2.0