sommar på bild

igår var det ju ett sådant härligt väder, bortsett från åskmullret....
iallafall så tänkte jag fotografera lite, och så vart det.
mamma och jag hade vart ute och plockat smultron, jag hittade även blåklint.
Så nu så tänkte jag även visa lite bilder från sommarvädret igår.. ;




  Blåklint och... -min hand..









Smultron och mina blommor + handen..










           Kanske ingen blomma, men ändå, en choklad-doppad jordgubbe! ♥








Okej, det var de bästa sommarbilderna... Men när jag v ar ute så gick donald och jag på djungel(trädgårds)-spaning...
Donald undersökte, jag fotograferade...





Först hittade vi en mystisk filur i ett träd... (-Donald jagade upp puff i trädet..)
Vilket konstigt sätt han har lagt sig på!?







Min medhjälpare (donald på kass bild) vart nyfiken på den i trädet..
(-Donald vill ha ner Puff, som hoppat upp i trädet..)








  Den mystiska filuren blir sur på min "resekamrat"... (-Puff blir sur på Donald..)









 Min "resekamrat" kontrollerar "fångstburen".. (-Donald äter smultron ur burken jag plockade i..)









Min "medresenär" fförsöler få in "mystiska filuren" i buren.. (-Donald mopsar upp sig mot puff..)










Filuren är fångad i buren.. (-Puff försöker på tag i smultron..)








Min och Donalds spanar-historia fortsätter imorgon..



Iallafall efter att vi plockat smultron så fotade jag, sen åt jag smultron och sen badade vi igen, även Donald..



Såja, klar för denna morgon! ;)


Kram!♥

Kommentarer på detta inlägg :)
Från: MariaP

Fina sommarbilder du har tagit

2009-07-02 @ 14:11:23

Kommentera här :) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/din bloggadress :) :

Här skriver du vad du tycker!! :) :

Trackback
RSS 2.0