ojdå..

Hejsan! :D

blogga visst inte in igår, kom inte in på inloggningssidan...

men idag gör ja iaf de! ;D
 
Igår blir NU då..;
Till middag vart det pizza, gott! :)
När vi ätit klart såg syster att en av kalvarna gått ut, men inget svårt att få in den! ;)
Sen  åkte pappa, jag, syster och vovven å badade.
de va "inget riktigt bad" så att Donald kunde med bada. han har aldrig varit på djupt vatten förut, och inte simmat heller för den delen. men igår var första gången vi såg honom simma, och han älskade det! ♥
syster å jag badade åxo, ganska varmt! :)

När vi kom hem spelade jag lite sims, K och jag "delar" på ett H&M sims, installerade det och så gick "jag" och shoppade på H&M.. ;)

När mamma kom hem från jobbet så hade hon köpt jordgubbar, och kvällsmaten vart då jordgummar med grädde, rostat bröd.  :)

Sen åkte vi och badade på samma ställe igen, men mamma var åxo med nu. Hunden simma lite igen, han är en aning komisk när han gör det.. ;)

vi åkte hem, och sen inte så mycket mer...

   ← en konstig jordgubbe... ;P



idagidagidagidagidagidagidagidagidagidagidagiagidag..... ;P   :
  • gå ut till alla katter! ♥
  • Bada!?
  • städa...
  • fixxa
  • kolla igenom alla kläder!?
  • kanske blogga..
  • nåt mer..
  • spela sims.. ;)

                     å lite till ;)               



                          Kram!♥






                                            

                                                                       Coccos!!!   ♥















Kommentarer på detta inlägg :)
Från: madde

gud va stor han va på bilden!

2009-07-01 @ 20:16:43
URL: http://midzan.blogg.se/

Kommentera här :) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/din bloggadress :) :

Här skriver du vad du tycker!! :) :

Trackback
RSS 2.0