lusläst..

Helloooo!!

Dessa dagar (sen i fredags), har jag vait helt klistrad i min nya bok, "om jag kunde drömmma".
boken, som heter twiligth på engelska är ju med film, nu gäller det att spara pengar, 3 böcker och filmen!!

mamma och jag har åxo hämtat paketet från bokus, jag hade beställt "Chatys bok".
Men om vi hade beställt senare så hade ju blivit nästa bok i "twiligth-serien"..
 Men iallafall så har jag börjat läsa den nu, har ju läst ut "om jag kunde drömma"., snyyft! ;´(

jao, vad har jag gjort mer än att läsa?!, typ ingenting! ;)

igår var syster å ja och hämtae kossorna. Alla gick PRECIS ÅT FEL HÅLL..
men hem kom vi iallafall..! :)

Sen var mamma och jag å plockade smultron, man hade kunnat på ihop minst två liter på det stället!




Kram!!♥







Coccos ser så himmla liten ut!, han e påväg till puuuuuff. 


Kommentarer på detta inlägg :)
Från: Denise

Hej!

Vilken fin blogg du har! :D

Jag hittade den genom att du kommenterade min och min systers sims-blogg :)

2009-07-17 @ 05:55:34
URL: http://systrarnasims.blogspot.com/

Kommentera här :) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/din bloggadress :) :

Här skriver du vad du tycker!! :) :

Trackback
RSS 2.0