efter "semestern" ^^

Hejsan hoppsan! :)

e hemma nu, faktiskt väldigt behagligt! xD

Förra veckan var ju ja å familjen på o-ringen..(för ni som inte vet så e de en orienteringstävling som håller på i fem dagar, man springer en bana varrje dag. sista etappen är det "jaktstart" då man räknar ihop alla resultaten, och den tid man ligger efter ledaren, så lång tid bakom får man starta..)

Jag kom 86:a, inte så jättebra, för jag missade RETJÄLT till en kontroll... här hittar du mina övriga resultat från de andra dagarna..

Vi bodde i en husvagn med mormor och morfar, mamma och syster sov i ett tält å ja i husvagnen, :P
Ja å min kusin har cyklat jättemycke.
 Han har monterat dit "smattror" på sin cykel, det lär en aaaning..
(smattrorna satte vi på ramen, så de kom i hjulet och lät när han cyklade)
alla kollade typ lustigt på honom.. ;P

Och när vi cyklade så kom han på att vi kunde va militärer som "övningscyklade"..
 å så vart de... när vi skulle stanna så skrek han -haaaaaaaaaaaaaaaalt!!!!
o när vi skulle cyklade sa han -1234123412341234123412341234123412341234123412341234

han tyckte med att vi kunde gå fram till "gäng" och fråga om de ville se när vi övningscyklade....
Jag vart ju liite skeptisk till det förslaget...

min kamera har med pajat, precis då ja behövde den!! :o..
mormor, morfar, mamma,  ja å syster var vid skurugata,
som en gå-gång me flera meter höga bergsväggar på sidorna!! :)
men bilderna ska nog komma, han iallafall att ta några!

bara kameran blir fixad!!




ja, som sagt, bilder blir det senare!!



Kram!!♥








Kommentarer på detta inlägg :)

Kommentera här :) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/din bloggadress :) :

Här skriver du vad du tycker!! :) :

Trackback
RSS 2.0