dålig uppdatering-igen..

Hejjsan! :)


Förlåt för dålig uppdeatering, -igen..

Nu sitter jag iallafall och lyssnar på musik, pappa fixade så att all musik han har på sin dator hamnade på min, även mina gamla bilder och så. :)

så iallafall så kom ja hem från madde igår, vi somnade inte så att man kan kalla det tidigt precis..;)
När ja kom hem så stannade fötterna på trappen och jag var i ladugården.. ;)
Sen så satt jag ett tag här och spelade sims, och när jag sen gick och lade mig så somnade jag typ direkt..

Idag så har vädret nekat sommar, och man kunde inte ha linne och kjol längre, utan mysbyxor och JACKA..
Jag var ute ett tag med Donald, han åt körsbär, och tillsist plocka han dem själv från trädet, en liten lusigkurre! ;)

Ja, det var ungifär det som hänt..


Kram!♥






Alexa och Donald tvättar varsin kattuge.. xD



Kommentarer på detta inlägg :)

Kommentera här :) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/din bloggadress :) :

Här skriver du vad du tycker!! :) :

Trackback
RSS 2.0