hockey,skola,smart,sthlm,sova m.m

Söndag heter just denna dag. Imorgon ska jag med E och titta på hockey men innan ska jag ju gå i skolan... I fredags sov jag över hos B och vi baka kladdkaka. Den var uppäten dagen efter........... MUMS!!!! = P                   
På fredag ska jag å pappa till sthlm på en uttagning till "sveriges smartaste barn" . Vi gjorde ett test i klassen som sedan våran lärare skickade in och jag hade 20/30 p . Ska med till fjällen snart!!  har nyss fått upp en soffa till mitt rum. Nu ska jag nog upp å göra iordning så att jag får min veckopeng. Ses!!!



Kommentarer på detta inlägg :)
Från: beea

kuul saknar dii:(

2009-01-18 @ 19:08:43
Från: Madde

Hoppas du går vidare där ifrån!

2009-01-20 @ 15:09:14

Kommentera här :) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/din bloggadress :) :

Här skriver du vad du tycker!! :) :

Trackback
RSS 2.0