Åh neeeeeeeeej!

har blivit sjuk!! Föressten hockeyn ( LHC-FBK) slutade 3-3. Tillbaka till det tråkiga... Idag har jag:ont i halsen,falsk krupp och ä hängig å näsan rinner ju som bara den........ Varför skulle detta just drabba MIG!! På fredag ska jag va frisk ju!! Ska nog ut och fotografera någon gång så att min blogg fräshas upp lite. Host host host!! På hockeyn köpte jag en ursnygg och VÄLDIGT skön LHC halsduk. Jag hängde med E dit å vi tyckte att klackarna betedde sig lite konstigt!! LHC klacken sa först (tyckte vi): "Buu för LHC" och sen: "Vi köper HV" och sen så vart de sugna på något så de sa: "Vi köper såser!!" FBKarna sa: "heja blåberg"/"heja blåbär" och något mer med heja framför som jag nyss glömde.. Antigen är de helgalna eller logiskt sett så hörde vi dåligt... ??BARA ATT UNDRA PÅ..?? 76yg  uiklb56sklas6lkzx5sa6kl, zas5l,zxas546kl5hxzakl6 haha la mig nyss på tangentbordet!! Ska nog gå och lägga mig nu!!




Kommentarer på detta inlägg :)
Från: Madde

Du måste komma vidare

2009-01-23 @ 07:20:29
URL: http://midzan.blogg.se/
Från: BAL

saknar diig du måste bara måste gå vidare!!

hoppas vi kan åka till Ikano-huset tillsammans kanske med MB&EE

2009-02-07 @ 21:54:45
URL: http://lovesassa.blogg.se/

Kommentera här :) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/din bloggadress :) :

Här skriver du vad du tycker!! :) :

Trackback
RSS 2.0