Rösta! ;P

Hejsan!

Nu är jag med i veckans blogg, rösta gärna på mig här, ja e nr 6.





Ja, idag var det skola igen, gympa idag, länghopp på den dåliga längdhoppsbanan, mitt längsta vart 3,20 m.
Glad ändå! :)

Ja, som jag sa så skulle jag visa de nya kläderna:

(bilder från h&m)



                                  Jeans











                     Tröja








                            Nya favortiten med ett vitt linne under:

                                        Vit 3-kvartsärmad tröja










Och slutligen Chinos

         


Jahopp, det var det! ;)

Kommentarer på detta inlägg :)
Från: *Em

Allt bra?= :)

2009-08-20 @ 12:54:26
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera här :) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/din bloggadress :) :

Här skriver du vad du tycker!! :) :

Trackback
RSS 2.0