Inne!!

Nu har vi flyttat som du kanske vet. Musse (våran katt) har sprungit hem varje da´. Men igår (lördag) så var jag ute med honom och vi gick runt o kolla och han la sig o sov efter ett tag. Så idag när mamma jag och min syster var på orienteringstävling och sen kom hem (innan vi åkte släppte vi ut honom) så ropade o ropade jag på honom. Men han kom inte. så jag trodde ju att han sprungit hem. Sen ropa ja en gång till och då hörde man ett mjau och där kom en nyvaken och söt musse... Och på orienteringstävlingen var det jag och 5 till som sprand D12. Men jag kom tvåa! Och det var andra gången jag spran D12 och hon som vann sprang andra året. Men priset var inte lika kul.. Ett par strumpor...Nej snart ska vi på hunkurs med Lukas. vi ska gå i vadstena så att hundarna lär sig det. En av mina tänder har gått av  på mitten ajaj.. Så snart ska jag till dandläkarn och dra ut den.
                          Bye bye!!♥




                                               image6

Kommentarer på detta inlägg :)

Kommentera här :) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/din bloggadress :) :

Här skriver du vad du tycker!! :) :

Trackback
RSS 2.0